Veelgestelde vragen.

Hoe plaats ik een online bestelling?
Als u één of meer producten heeft gevonden kunt u deze in uw winkelwagen plaatsen. Hiervoor klikt u op de knop 'In winkelwagen'. U kunt nu kiezen om verder te winkelen of om verder te gaan naar het afrekenen. Controleer voor het afrekenen goed de inhoud van uw winkelwagen. Vul vervolgens uw gegevens in en doorloop de stappen adresgegevens, verzendmethode en betaalmethode. Klik op 'plaats bestelling' om de bestelling af te ronden. U ontvangt nu een e-mail met de orderbevestiging.
Geven jullie ook advies??
Jazeker geven wij ook advies! Stekkerblokkenshop.nl is een onderdeel van De kantoorontwerpers b.v. Door meer dan 20 jaar ervaring in kantoorinrichting en werkplekbekabeling weten wij als geen ander wat hier bij komt kijken. We komen graag bij u langs om u te adviseren bij de inrichting van uw werkplek. Kijk voor meer informatie en inspiratie op Dé Kantoorontwerpers.nl
Op welke manier kan ik betalen?
U kunt bij de Stekkerblokkenshop. op de volgende manieren betalen:
  • iDeal
  • Creditcard
  • Paypal
  • Overboeking (vooraf betalen)
  • Achteraf betalen (zakelijke klanten)

ideal

Is online bestellen en betalen veilig?
Bij de Stekkerblokkenshop kunt u veilig winkelen en betalen. We werken samen met een gespecialiseerd bedrijf (ICEPAY) voor het afhandelen van de betalingen en gebruiken beveiligde SSL verbindingen. Hierdoor worden al de privacygevoelige gegevens versleuteld en veilig verzonden. U kunt er op vertrouwen dat wij uw gegevens veilig bewaren en uw privacy zullen respecteren.
Wat zijn de bezorgkosten?
De bezorging van uw bestelling binnen Nederland is helemaal gratis vanaf € 50,- excl. btw ( € 60,50 incl. btw). Bij grote bestellingen raden we u aan om contact met ons op te nemen. We kunnen dan eventueel (montage)service aanbieden en de beschikbare voorraad voor u bekijken.
Welke pakketdienst komt mijn bestelling bezorgen?

Wij verzenden onze pakketten via PostNL. In de webshop kunt u voor verschillende afleveropties kiezen.
Zodra wij uw bestelling hebben aangemeld bij PostNL ontvangt u van ons een e-mail met een Track and Trace code.

Bezorgen via Post nl

Kan ik producten retourneren?
Het retourneren van producten is mogelijk***. U kunt producten binnen 14 dagen retourneren of ruilen. Neem binnen deze periode contact op met onze klantenservice.
***Op maat of kleur gemaakte producten zijn uitgesloten van retourneren/ruilen. Wanneer een product aantoonbaar beschadigd is bij levering buiten toedoen van uzelf zijn de kosten voor onze rekening. Ook bij producten die omgeruild dienen te worden in het geval van bijvoorbeeld een verkeerde levering zijn de retour kosten uiteraard voor onze rekening . In alle andere gevallen zijn de retour kosten voor uw rekening conform onze algemene voorwaarden. Bij producten die beschadigd zijn of gebruikssporen vertonen behouden wij ons het recht de retour te weigeren of de schade in rekening te brengen.
Hoe zit het met de aansluiting van een "custom module" Bachmann(USB/DATA/HDMI etc) ?
U moet deze module zien als een soort koppelstuk. Als u bijvoorbeeld een stekkerblok besteld met hierin een USB/Data/HDMI aansluiting dan moet er een (vaste) kabel vanuit de achterkant naar bijv. de computer worden gebracht, zodat u aan de voorzijde van het blok dit signaal makkelijk kunt oppakken (met een tweede kabel). We maken bij de custom modules veelal gebruik van zgn. "Keystones". Lees meer uitleg.
Wat is het verschil tussen USB 3 en USB-lader?
Een USB 3 aansluiting is bedoeld om data over te brengen via bijvoorbeeld een usb stick. Als u kiest voor een USB 3 aansluiting in uw stekkerblok dan dient er een kabel van het stekkerblok naar uw computer te worden aangesloten. Een USB lader is alleen bedoeld om bijvoorbeeld uw telefoon op te laden, deze zit (vast) aangesloten op de stroomkabel. Deze module ziet u hier.
 
Andere vragen? Bel ons op 030 2482680, we helpen u graag verder.